pimp je profielfoto

Voor iedereen een mooie profielfoto.


Je kent dat wel.
Je wilt je inschrijven op een datingsite,maar je kan de juiste foto maar niet vinden.
Overal mankeerd wel wat aan,op de ène heb je die dikke wangetjes of onderkinnetje,op de andere zijn je rimpeltjes wel erg scherp te zien,je hebt een paar vervelende puistjes of de belichting klopt gewoon niet.
Nu kan jij je foto laten optimaliseren om een zo mooi mogelijke foto bij je profiel te plaatsen.
Vaak zijn de dingen op de achtergrond ook heel storend en kunnen beter aangepast worden.
Een leuke foto bij je profiel is toch de eerste indruk?

http://profielfoto.blogspot.com

zaterdag 14 juli 2007

Mijn geile gangbang


zaterdag 14 juli 2007
Mijn geile gangbang


Mijn geile gangbang

Op internet heb ik een aantal lekkere mannen leren kennen,waar ik een afspraakje mee heb gemaakt.
Ik heb met hun allemaal tegelijk afgesproken,omdat ik het zoooooooo geil vind om sex met een heleboel mannen tegelijk te hebben.mmm
Ze weten het niet van elkaar en de eerste die komt is Hulp is nabij,met hem heb ik afgesproken omdat hij een lid van de jehova's is en regelmatig met zijn tent op het zuidplein in Rotterdam staat.En laat hij nou een heel lekkere offertafel daar hebben staan,waar ik wilde fantasien van krijg.
Het is een verlegen maar stiekum supergeil mannetje,die ik vaak onder mijn rokje laat gluren als ik op de eerste rij zit terwijl hij 1 van zijn toespraken houdt.
Omdat hij altijd in is voor geile avontuurtjes vind hij het vast niet erg dat ik zijn tent wil gebruiken voor mijn wilde spelletjes.
We gaan snel naar zijn tent,want mijn kutje druipt inmiddels,zo geil ben ik hiervan.Onderweg kan ik het niet laten om mijn hand onder zijn regenjas te stoppen en even lekker aan zijn lul te voelen,mmm,wat voel ik daar,hij springt al omhoog bij het voelen van mijn handje.
In de tent gekomen wil ik eerst even op de tafel gaan liggen en alvast zijn stijve lul in mijn kutje voelen,het duurt toch nog een poosje voor de rest komt waar ik mee afgesproken heb.
Ik ga liggen met mijn benen wijdt en gun hem een blik op mijn kletsnatte kale kutje,hij is verlegen,ja,maar toch weet hij niet hoe snel hij zijn inmiddels flinke stijve paal te voorschijn moet halen.mmmmmmm wat een lekkere lul heeft die man daar verstopt gehouden.
Hij gaat tussen mijn benen staan en ik trek hem dichter op me om zijn lul in me te voelen.Jaaaaaaaaaaaaa,kom maar,steek hem er maar lekker in.gggrrrrrrrrr.
Zijn lul stoot diep in me,geillllllllll.Zonder dat we er erg in hebben zijn er inmiddels nog 3 mannen binnen gekomen,Brute Boris van Vondel,Indigo en Gekheid.
Ze staan even toe te kijken naar dit geile schouwspel en komen dan snel dichterbij om mee te doen.Met Hulpje in mijn kutje begint Indigo mij heerlijk geil te tongzoenen,Gekheid haald mijn flinke tieten uit mijn doorzichtige bloesje en sabbelt aan mijn tepels,die daat gelijk op reageren door rechtop te gaan staan.
Brute Boris wrijft over mijn klitje,dit is zooooooooooooo geil en ik kan niet wachten tot de rest er ook is,ik wil ze allemaal voelen,diep in mijn lichaam.
Inmiddels zijn Japie von Lipjeslikker en Droptoffee ook binnen gekomen en die rennen er meteen op af.Onderweg halen ze hun stijve pikken te voorschijn en ik,gretig als ik ben neem ze meteen in mijn handen,om ze eens lekker te masseren.
Hulpje staat me keihard te neuken en de zweet druppels vliegen in het rond,maar de mannen willen wisselen en dat vind ik een prima idee.
Er moeten er nog wel een paar komen en tot mijn grote plezier komen daar Herr Flick en Wat-zit-je-haar-leuk binnen,mmmmmm,de laatste is het eerst bij me en hij heeft dan ook de kans om zijn geile lul in mijn mondje te stoppen,waarna ik hem lekker pijp.Herr Flick houdt het nog even bij toekijken met zijn pik in zijn hand.Maar wat zie ik nou vanuit mijn ooghoek,tot mijn verbazing is daar zelfs Sinterklaas binnen gekomen,met zij tabbert al open en zijn staf in zijn hand.Zo snel als zijn oude benen hem kunnen dragen komt hij op ons af en duwt Hulpje weg,om zelf zijn heilige staf naar binnen te rammen.
Al mijn gaatjes zijn gevult en ik kom handen te kort,behalve 1 gaatje,maar daar heb ik de expert voor uitgenodigt,Cloudwalker,die is gek op mijn kontje.mmmm en die wil ik ook gevult hebben.Mijn wens komt meteen uit,want ik voel zijn vinger al in mijn kleine strakke gaatje.
Ik kreun en gil het uit,ooohhhhhhhh mmmmmm,wat een genot,zoveel mannen om me heen.
Maar er moet iets geregeld worden,want zo wordt het een chaos.Ik vraag ze of ze mij omstebeurt willen neuken,zodat ik lekker al hun stijve lullen kan voelen.
We gaan vreselijk tekeer en kreunen en gillen de hele buurt bij elkaar,zonder dat we er erg in hebben.
Wat gebeurt hier allemaal,horen we een vrouwenstem,en oei,kijk nou eens,een vrouwelijke politieagente is binnen gekomen,met de naam Annemarie.
Zij heft haar gummiknuppel op en bij Hulpje slaan de stoppen zowat door,hij heeft er een zwak voor om van alles in zijn anus te stoppen en bij het zien van die knuppel wordt hij wild.
Annemarie is dichterbij gekomen en blijkt lesbisch te zijn,maar niet te beroerd om de knuppel er bij Hulpje even hard in te rammen,terwijl ze mij hard in mijn tieten knijpt.
Nou,hup,opzij allemaal,zegt Annemarie,waarop de mannen snel een stapje opzij doen,tja,het is een politieagente,hè.
Annemarie steekt haar hoofd tussen mijn benen en begint aan mijn klitje te likken,mmmmm,mijn eerste lesbische ervaring en ik wil haar tieten in mijn handen voelen.Ze trekt haar jasje uit en er springen een paar mooie zachte flinke tieten te voorschijn die ze boven mijn gezocht houdt.Ik knijp in haar tieten en neem 1 voor 1 haar tepels even in mijn mond,terwijl zij met haar kutje tegen mijn kutje schuurt.Geillllllllllllllllllllllll ben ik en ik wil weer lullen in me voelen.
Nadat Annemarie nog even met mij is bezig geweest,zegt ze,nou,okè,maar maak niet teveel herrie meer,anders sluit ik de tent.
Pfffffff,daar zijn we mooi afgekomen.
De mannen staan nu achter elkaar en steken omstebeurt hun lul lekker in mijn geile kutje om me eens flink vol te spuiten,mmmmm,zoveel sperma heb ik nog nooit in me gehad.
Mijn hele kutje siddert van geiligheid en met Droptoffeetje nog in mijn kutje steekt Cloudwalker zijn lul in mijn kontje voor een geile dubbelpenetratie.
Heel mijn lichaam beeft nu van geiligheid en ik voel mijn kutje en kontje samentrekken,oooooooo ik krijg het hefstigste orgasme wat ik ooit gehad heb.
Nog een laatste gilletje en kreuntje en dan vallen we allemaal uitgeput neer in een hoekje van de tent,tot de volgende mis weer begint.
Dag lieve jongens,we spreken snel weer af.mmmmmmmm

Sunny.

Geen opmerkingen: